Ga naar hoofdinhoud

Hoe werkt het?

Stap 1: maak een gratis account

Maak per winkellocatie een gratis account aan. Je meldt aan met een e-mailadres, dus je kan een e-mailadres maar één keer gebruiken per winkellocatie.

Stap 2: voeg beschikbare tijdslots toe

Voer in ons systeem de momenten in waarop jij klanten op afspraak kan ontvangen. Enkel deze momenten kunnen door jouw klanten gekozen worden.

Stap 3: jouw persoonlijke afspraakpagina

In je account krijg je de link naar jouw persoonlijke afspraakpagina te zien. Plaats deze link op je eigen website, sociale media,... en start met het registreren van afspraken. Van elke gemaakte afspraak krijgen zowel jij als je klant een e-mailbevestiging en je kan al je afspraken opvolgen en aanpassen in je online account.

Je kan ook zelf afspraken inboeken via je account (bijv. telefonische afspraken)

Voor jouw klanten

Na het boeken van een afspraak krijgt je klant een bevestigingsmail met nog de mogelijkheid om zijn afspraak te annuleren. Het afspraakmoment komt dan opnieuw vrij voor je andere klanten.

Oh ja, tot slot...

Maakafspraak.be is een gratis initiatief van LetzGo bv dat heel snel ontwikkeld werd op 24 maart 2021, na aankondiging van de nieuwe coronamaatregelen (winkelen op afspraak) door de Belgische regering.

We hebben geprobeerd om zo snel als mogelijk een handige, eenvoudige, maar vooral gratis tool aan te bieden om het boeken van afspraken te vergemakkelijken.